Click & Safe imparteix un taller sobre ciberseguretat a estudiantat de Viladecans a l’EETAC de la UPC

El passat 5 de febrer de 2024, l’investigador i professor de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC-UPC) Eduard Garcia-Villegas va oferir un taller sobre ciberseguretat en el marc del projecte Click & Safe. Alumnat de batxillerat tecnològic de l’Institut Torre Roja de Viladecans van assistir a l’EETAC per conèixer el Campus i poder gaudir del taller, del qual van poder aprendre per què és important navegar de forma segura, els diferents tipus d’atacs que poden patir a la xarxa i la millor manera d’evitar-los. Finalment, es va fer una demostració de com de fàcil és “hackejar” una xarxa Wi-Fi amb una contrasenya feble. L’activitat va ser molt interessant i va contribuir a la consciència digital de la ciutadania, objectiu de la iniciativa Click & Safe.

Experts de Click & Safe fan un taller sobre Fake News a alumnes de 4t d'ESO a Granollers
Què són les fake news? Com ens afecten? Quines eines tenim per parar-les?