Experts de Click & Safe fan un taller sobre Fake News a alumnes de 4t d'ESO a Granollers
Què són les fake news? Com ens afecten? Quines eines tenim per parar-les?

El passat 6 de novembre de 2023, el grup del projecte Click & Safe va oferir un taller sobre Fake News a alumnes de 4t d’ESO a l’Escola Pia de Granollers. El taller va anar a càrrec de l’investigador i professor de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC-UPC) Eduard Garcia-Villegas i la tècnica de comunicació digital Lara Díaz Martínez. En aquest taller, l’Eduard i la Lara van explicar què són les fake news, quines conseqüències tenen, van parlar de les eines que tenim per a detectar-les i van posar a prova els assistents mitjançant un concurs de preguntes. L’activitat pertany a la iniciativa del projecte que té com a objectiu millorar la consciència digital de la ciutadania.

La veritat sobre el 5G
L’investigador Eduard Garcia-Villegas participa al programa Després del Col·lapse de RNE4 per parlar sobre 5G